piątek, 25 lutego 2011

Na początek..

Tak! Postanowiłam, że zaczną prowadzić bloga. Niestety nie mogę powiedzieć, że od zawsze chciałam to zrobić, ale się jakoś nie składało, raczej już kiedyś wpadłam na tak znakomity pomysł i… dobrze, że już go nie ma :). O czym zamierzam pisać? Wydaję mi się, że o tym, co mnie interesuję, szczególnie o filmach, tych nowych i starych, książkach - ostrzegam, że zbyt częste to nie będzie, gdyż jestem na etapie pisania pracy licencjackiej, a dokładniej jej planowania (generalnie książki do niej nie wydają mi się jakoś szczególnie fascynujące, do ich recenzowania). Myślę, że na moim blogu, będziecie mogli znaleźć również informacje dotyczące mody, co prawda pasja ta głównie tyczy się trendów- moich trendów, niekoniecznie są to najnowsze nowości, bo nigdy jakoś szczególnie nie interesowało mnie śledzenie mody na okrągło. Raczej późno (a czasami nawet w ogóle) przekonuję się do rzeczy, które były modne w poprzednim sezonie. Tak poza tym, interesuję mnie „życie miasta”, szczególnie z kulinarnego punktu widzenia i z racji tego, że jestem miłośniczką jedzenia, zamierzam o tym pisać. Dodatkowo Kraków, jako miejsce, w którym na co dzień mieszkam, wydaję mi się miastem pełnym perspektyw, które będą dla mnie inspiracją do tworzenia tego bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz